Известие

Collapse
No announcement yet.

Студена гърми и прекъсва V6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Мерси колега,интересни неща пише,ама и цената си я бива за тоя кит за моята е към :
    MAF 3.5 Kit - A ARC2-A, ARM1, MAF3.5, MAFH
    $799
    Иначе си е оферта да се замени старият дебитомер с новият тип,ама... леко скъпо удоволствие.
    П.С. Все пак благодаря за инфото.. всяка информация е от полза
    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

    Comment


    • Абе и аз това гледах, но то това май е в комплект с някаква джаджа за настройка на сместа. Само дебитомера май е към 250 долара. Но може и да греша де.

      Comment


      • Така е ,но той тоя дебитомер,без джаджата за настройка е все едно да се сложи какъвто и да е дебитомер ,то в същност ми трябва джаджата за настройка повече,аз дебитомер ще си намеря.
        П.С. Ако знаех само точно ква е схемата на това нещо,щях да си напрая едно ,ама някак си е почти невъзможно някой да качи безплатно такава схема
        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

        Comment


        • Май си прав да, трябва да се инсталира целия комплект. Но иначе е интересна темата за конверсия от стария към новия тип дебитомер. Чел съм, че стария тип дебитомери с клапата имат доста недостатъци-клапата оказва съпротивление на въздуха и др. Не знам дали има смисъл обаче от толкова скъпа конверсия. От друга страна обаче като гледам съвременните коли какъв разход имат благодарение само на по-съвършената електроника. Вчера четох за новия двигател за Корвет-ми че те при обем 4.4 и близо 500 коня му даваха среден разход 10/100 или някъде там.

          Comment


          • Така си е Аз ако се докопам само до някви схеми на тая джаджа ,макар и по-повърхностни или поне да се разбере тея потенциометри ( на версията с ръчно регулиране) какво точно керигират,по натаъка може да се мисли за вариант
            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

            Comment


            • Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
              Май си прав да, трябва да се инсталира целия комплект. Но иначе е интересна темата за конверсия от стария към новия тип дебитомер. Чел съм, че стария тип дебитомери с клапата имат доста недостатъци-клапата оказва съпротивление на въздуха и др. Не знам дали има смисъл обаче от толкова скъпа конверсия. От друга страна обаче като гледам съвременните коли какъв разход имат благодарение само на по-съвършената електроника. Вчера четох за новия двигател за Корвет-ми че те при обем 4.4 и близо 500 коня му даваха среден разход 10/100 или някъде там.
              Ти тези писания, че 500 коня пък било от какъвто и да е обем харчат 10/100 ги остави в сферата на научната фантастика... Такава тежка кола със американски 8-мак с комресор да харчи 10 може само по нанадолнище и попътен вятър...


              П.П. Съжалявам за изказването не по темата...
              Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
              Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

              България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

              Comment


              • Хахха,те новите че харчат малко е вярно,но това за американските V8 може данните да са в галони
                EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                Comment


                • Te го смятат в мили за галон което ако е 10 значи oколо 25/100 може и така да е
                  Video meliora proboque deteriora sequor.

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
                    Ти тези писания, че 500 коня пък било от какъвто и да е обем харчат 10/100 ги остави в сферата на научната фантастика... Такава тежка кола със американски 8-мак с комресор да харчи 10 може само по нанадолнище и попътен вятър...


                    П.П. Съжалявам за изказването не по темата...
                    Съгласен съм напълно с тебе, това го бяха писали, че е благодарение на някаква система, която изключва половината цилиндри, когато няма нужда от голяма мощност, тъй че дефакто става дума за двигател с два пъти по-малък обем Но като цяло мисля, че е вярно, че новите двигатели са по-ефективни, благодарение на по-добра електроника

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
                      Сновите двигатели са по-ефективни, благодарение на по-добра електроника
                      не само - елетркониката и механиката са мноооого по-прецизни и по-ефективни и това позволява много от процесите да стават на няколко фази и т.н.

                      По темата за дебитомерите:
                      Определено този AFM е доста приличен рестриктор и намиране на начин да се премахне, определено ще има положителен ефект в посока представяне на двигателя!
                      Last edited by Furious 155; d.m.y г., 09:59.


                      Даването на газ, води до пристрастяване!
                      Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                      Volvo V50 2.0D by RuBig

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                        Така си е Аз ако се докопам само до някви схеми на тая джаджа ,макар и по-повърхностни или поне да се разбере тея потенциометри ( на версията с ръчно регулиране) какво точно керигират,по натаъка може да се мисли за вариант
                        164 V6 24v e с новия дебитомер - само жокерче
                        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                        sigpic
                        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                        Comment


                        • Интересно.. интересно,аз знам че знаеш още ,ама си траеш
                          Аз съм го мислил това,но се чудех дали става замяната предвид разликата в типа на отчитане при двата вида...
                          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                            Интересно.. интересно,аз знам че знаеш още ,ама си траеш
                            Аз съм го мислил това,но се чудех дали става замяната предвид разликата в типа на отчитане при двата вида...
                            Колега, не съм специалист, но какво значение има типа на отчитане? Не е ли по-важно отчитането да е правилно? След отчитането ЕКУ-то приема ел.сигналите и си наглася смеси, заплавнания, етц.
                            Конкретно за твоя проблем смятам, че ще стане с адаптиране(чип/мап) на картите спрямо другия дебитомер, за да е правилно смесообразуването. Примерно единитя дебитомер отчита Х количест въздух и подава 3V към ЕКУ-то, а другият за количеството Х подава 3.5V; иначе казано за 3V при втория дебитомер количеството е Y, което бърка всичко.

                            Надявам се да съм се изразил достатъчно ясно, за да бъда полезен.

                            Comment


                            • принципно си прав,точно разликата в подаденото напрежение при еднакво количество въздух е проблема.
                              Не знам само дали са праволинейни нарастванията в показанията и на двата или не,или по-точно на старият тип с клапата мисля че не са праволинейни,но на новите незнам как е.
                              Иначе това е вариант с ремап-а след поставяне на нов деебитомер
                              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                              Comment


                              • Принципно няма проблем това да се направи. Взема се дебитомера от другата алфа, но трябва да е ясно с кой софтуер е тя и да го има наличен и се преписва линеаризацията на МАФ-а в твоето ЕКУ.
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X